sâmbătă, august 08, 2009

Amintiri ...pacat ca sunt degeaba!


Citat :


"Alo! Buna!-...Buna si tie! -Te am sunat sa vad ce faci ,ma gandeam ca esti acasa si vrei sa bem un suc!... -Nu, lucrez azi si nu pot! ...-Inteleg!...Ma gandeam ca poate ai venit acasa, ma gandeam la tine cum o fac in fiecare zi , cand inchid ochii si in locul ei te vad pe tine, desi stiu ca o tradez si ma mint si pe mine... inchid ochii si te vad doar pe tine!... -E normal, inchizi ochii si adormi cu gandul la mine in bratele ei, insa relitatea e dureroasa, tot langa ea ai sa te trezesti, pentru ca asa ai ales tu!...-Da!...poate trebuia sa te ascult, sa vorbim, poate nu trebuia sa ma grabesc!...-Imi pare rau ca nu esti fericit, noi oamenii luam decizii sa fim fericiti, am crezut ca asa ai gandit cand ai ales-o pe ea!...-Daca eram fericit nu te mai sunam...-Pacat ca abia acum iti lipsesc...pacat ca abia acum regreti si iti dai seama ca nu ne-am putut uita, pacat ca au curs prea multe lacrimi si s-au spus prea multe ca dupa tot chinul asta sa regreti!...-Da ai dreptate, e vina mea ca nu am stiut sa ascult, e vina ta ca m-ai inselat...-Corect! La ce ne ajuta regretele? Inchide ochii si imagineaza ti ca e ea, poate ai norocul sa ma vezi pe mine cand te trezesti, o sa fie oricum o iluzie de o secunda insa s-ar putea sa isi injecteze pentru secunda aia suficineta adrenalina cat sa ii spui ei pe numele meu...ar fi jenent! -Pacat ca s-a terminat asa! -Da, pacat, era dreptul meu, dreptul tau sau mai bine al nostru sa ramana o amintire frumoasa! Insa s-a terminat cum ai vrut tu, adica in cel mai urat mod cu putinta!...-Pacat, nu e timpul acum pentru lacrimi, vindeca el tot...trebuie doar sa ai rabdare sa treaca...-Da ai dreptate, ma bucur ca am vorbit...vorbim ori de cate ori vrei sa ma suni, eu nu imi permit sa deranjez, ar fi jenent... -Ok! Ai grija de tine!-Si tu , o zi frumoasa! -Pa!-Pa! "

Am incheiat citatul dintre doi oameni care si-ai impartit viata timp de 6 ani si din a caror viata impartita a ramas doar scrumul!

Un comentariu:

  1. Be Kind not Evil
    Be Warm not Cold
    Be You and You`ll see everything will turn ok.
    Just put a little faith and a little time.

    Ai grija de tine!
    Me,MySelf&I

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele pe care nu le spui , se pierd :