duminică, septembrie 13, 2009

O lume meschina pe care o vad ca pe o oglinda!

E duminica devreme,e 3 am si pentru ca somnul meu nu a ajuns inca acasa ( umbla hoinar ) ma gandeam ca lumea in care ma oglindesc adesea e una meschina! Oameni care te ranesc intotdeauna cu zambetul pe buze, oameni care iti arunca priviri parsive si cei putini care te percep cum esti...prea putini!
Sunt cu moralul la pamant ,sau mai exact cu el sub nivelul marii! Sunt un om capabil si nu e o lauda, e rodul pe care il vad in ceea ce fac, insa sunt si eu victima sistemului de 2 lei pe care inca il mai venereaza parintii nostri sau persoanele de varsta a 3-a!
Pana o sa ma obisnuiesc eu cu ideea o sa mai treaca ceva ,in caz ca nu fac si eu ce spunea Teo, ii adun pe toti undeva si apoi incep sa strig :Bin Laden ....AICI!!!!
In rest toate bune si frumoase...inca imi miroase a toamna ! Astept prima zapada sa pot scoate copilul din mine la joaca :) La o bataie cu bulgari sau la un om de zapada cu nas morcovit, cu gura din ardei rosu, cu ochi negri de carbune si cu nelipsita matura in loc de maini...abia astept! Pentru ca sunt copil , pentru ca ma bucur de lucruri marunte, pentru ca inca mai am putere sa rad uneori cu un zambet cat zidul chinezesc vazut din satelit!

2 comentarii:

  1. esti praf! praf e mult spus...esti un nimic

    RăspundețiȘtergere
  2. daca erai un pic peste nivelul meu aveai curajul sa imi spui asta privindu-ma in ochi...
    asa esti nul!

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele pe care nu le spui , se pierd :