marți, ianuarie 12, 2010

Si cand ma simt lipsit de fericire...


...mi-aduc aminte de prima iubire! Ar fi valabil cand prima iubire iti trezeste amintiri frumoase...altfel nu! Imi e dor sa ma indragostesc....imi e dor de fluturii in stoamc...de saruturi furate...de intalniri seara tarziu doar pentru a ii vedea ochii...imi e dor sa simt din nou...imi e dor!

Se scurg zile si zile si singuratatea isi pune din ce in ce mai mult amprenta pe fiecare clipa pe care o traiesc! Nu stiu daca nu vreau, daca nu pot sau daca pur si simplu nu e inca momentul insa imi e dor de tot ce inseamna "a iubi!" Imi e dor sa pot adormi cu gandul la el pentru a ma trezi trista ca visul cu noi doi s-a terminat insa pe telefon am un mesaj de buna dimineata care imi lumineaza intreaga zi! Imi e dor sa fiu fericita !Imi e dor si nu doare asta...doare ca nu pot sa simt, sau nu vreau sau ...

Where is the love? Where are those butterflies that used to live in my stomach?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cuvintele pe care nu le spui , se pierd :