vineri, iulie 16, 2010

A mai cazut o stea...


Am plans azi! Am plans coplesita de durerea ce apare la televizor...singura reala!
A murit Madalina Manole la varsta la care femeile isi incep a doua etapa din ceea ce numim viata!
Am plans cand i-am vazut mama suferind si m-au napadit amintirile! Nu pot insa sa nu fiu profund scarbita de ceea ce numim mass-media! Orice vinde si cu cat e mai incurcat cu atat mai bine! Romanul e bun la toate...dar la ceva este fruntas:la datul cu parerea, la a face supozitii, la a aprecia prea tarziu ceea ce are!
Imi este rusine sa spun ca vin de aici! Ca sunt romanca desii mii de vieti au murit pentru noi!Oamenii ca Madalina sunt si acum nume sonore oriunde am merge noi romanii!Toti ne aducem aminte de refrenele ei, nu pentru ca am fost fani ci pentru ca ea iubea perfectiunea, calitatea, performanta! Valori care azi mor sufocate de manechine de ceara pentru care tot ce conteaza este aspectul fizic si nicio alta calitate nativa! Rusine celor care au puterea sa judece! Tot ce stim sa facem este sa ne ingropam artistii si numele care ne-au reprezentat oriunde intr-o ploaie de povesti si inventii care doar vand!Omagiile sunt nule in fata atator titluri din ziare! Pacat ca nu suntem capabili sa invatam nimic din trecut...
Acum toata lumea o iubeste pe Madalina, toata lumea ar da orice sa nu fi facut un astfel de gest...dar oare cati sunt constienti ca am ajuns sa ne condamnam singuri! Sa ucidem si singura si cea mai frumoasa dintre minuni...arta! Asa am facut mereu...scandaluri si emisiuni , talk-showuri si pamflete , editii speciale si interviuri cu oricine, asa i am condus pe ultimul drum pe toti ! Oamenii astia merita sa fie dusi dintre noi demn, asa cum pe noi ne au dus peste oceane cu demnitate! Cine suntem noi sa judecam, cine suntem noi sa condamnam... TOTI AJUNGEM ACOLO!MAI DEVREME SAU MAI TARZIU TOTI!
Dumnezeu sa te odihneasca in pace inger cu parul de foc!

Un comentariu:

  1. O tragedie poate, o intamplare cu siguranta nu, nebunie 100%.
    Recunos ca am fost surprins, dar nu tragedia a fost sursa ci mintea bolnava a unora. Pe deoparte presa, dar eram deja obisnuit de la alte priveghiuri (daca asa se scrie pl de la priveghi) in direct; pe de alta parte ea Madalina, nu a fost o mama, sotie iubitoare sau altceva. Faptele vb de la sine, imi aduce aminte din ultimul serial din Dallas.
    Totul o sa devina o alta pata neagra albita usor de media, probabil ceva asemanator cu Michael Jackson. Iti transmit regretele mele pt pierderile tale, Dumnezeu sa ii Odihneasca!

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele pe care nu le spui , se pierd :