joi, august 05, 2010

Crezi ca mai conteaza ca si cat...?


Acum in ultimul ceas sunt importanta pentru tine? Acum cand nimic nu se mai poate schimba?
Acum cand pana si cuvintele sunt de prisos tu crezi ca mai conteaza ca si cat ma iubesti?
Ca si cat o sa imi simti lipsa? Ca si cat iti doresti sa nu plec?
Ca si cat mi-am dorit sa te schimbi nu ti-a pasat , de ce mi-ar pasa mie? De ce as intoarce eu capul sa te privesc plangand cand tu nu o faceai?
In definitiv ce sunt eu ? Sunt tot ce ai aici. Sunt cam tot ce te poate asculta, ajuta, sunt singura care iti da un sfat si care te mangaie cand iti e greu... Si chiar si asa eu cand imi doream sa fii singurul care sa imi ofere toate astea tu aveai chef de joaca si luai totul ca pe o gluma!
Vezi tu draga destin, nu intotdeauna poti sa anticipezi tot! Nu intotdeauna lumea se invarte in jurul tau!
Candva visam si curand mi-am dat seama ca in visele mele nu esti tu...pentru ca nu vrei, pentru ca nu asa e scris! Eu imi doresc fluturi in stomac, imi doresc nebunie, imi doresc viata traita la extreme, imi doresc sa fiu copila, iubita, amanta , prietena ,mama...MEREU nu doar pe alocuri!
Constientizez pe zi ce trece ca nimic nu e asa cum pare, nimic nu e pur sau poate doar constientizez ca nimic nu mai indeplineste asteptarile mele!
Si totusi o sa fiu fericita! Pentru ca pot, pentru ca merit, pentru ca un suflet ca al meu merita sa fie iubit...poate doar ca inca nu si a gasit celalat suflet pereche...
Visez si acum frumos si am sa o fac mereu pentru ca sunt un om puternic, o femeie puternica!
Pentru toate astea imi multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cuvintele pe care nu le spui , se pierd :