vineri, septembrie 24, 2010

Life in UK...land of choice!

...ploua! Pentru a nu stiu cata oara pe saptamana asta ploua! Trebuie insa sa ma obisnuiesc, nu degeaba spun englezii ca pot avea intr-o zi toate anotimpurile!
Am ajuns aici acum doua saptamani...Totul e asa cum mi-am imaginat...oamenii sunt amabili, iti zambesc,sunt gata oricand sa te ajute si o fac in mod evident cu toata placerea... De la etajul 5 de unde stau eu privelistea e superba...mai tot timpul vad norii insa e frumoasa!
In 2 zile incept cursurile...o sa traiesc din nou experienta de a fi una din prea putinele fete care au ales o "lume a barabtilor"...IT! Dar sunt mandra de asta si sunt convinsa ca voi fi rasfatata grupei.
Desi stiam ca oamenii aici sunt educati si ca nu exista termen de comparatie cu ceea ce ne ofera tara din care vin...am avut un soc sa vad ce dotari au, ce facilitati ai doar in baza UB student card-ului(University of Bradford student card) . Imi place zona , imi plac oamenii, nu imi plac cluburile si femeile lor... toate se considera niste dive desi natura le-a inzestrat cu uratenie din plin, nu imi plac party-urile la care toti se imbata just for fun, nu imi place vremea in rest totul este extraordinar.
Imi e dor de casa, imi e dor de cei pe care i-am vazut ultima oara in aeroport pe 12 septembrie... Imi e dor in special de el...
Dar timpul trece repede, odata ce voi intra in rutina cursurilor nu voi mai aveam timp sa numar zilele pana ii voi revedea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cuvintele pe care nu le spui , se pierd :