sâmbătă, februarie 23, 2013

Ce mai e nou...

Anul acesta desi se termina in "numarul ghinionului" cum ar spune multi, se pare ca mie pana acum imi poarta doar noroc! Dieta merge de minune si la fel ma simt si eu! Pe langa multumirea adusa de dieta de curand o veste mi-a naucit pur si simplu realitatea.

Este genul de veste la care daca nu te astepti, "te imbata" la propriu de fericire, emotie, ganduri de multumire si respect fata de oamenii care cred si au crezut in tine, lacrimi si un puternic val de energie de undeva din cele mai adanci simtiri, val ce te face sa vrei doar sa toipai si sa iti strigi bucuria.

Nu au fost putini cei care s-au indoit de ceea ce pot, de ceea ce vreau, de ambitia cu care daca nu am fost nascuta numai Dumnezeu imi e martor cum am construit-o, de ceea ce valorez si cel mai important de ceea ce cred altii ca as valora! Pentru toate dubiile si privirile urate , pentru toate imbarbatarile si toti umerii pe care la greu am plans, pentru toate mainile ce mi-au fost intinse dar si pentru cele care in scarba "m-au impins",pentru ca altii m-au catalogat ca pe o inadaptata pentru ca am curajul sa vorbesc, pentru absolut fiecare om ce binele sau raul mi l-au gandit datorez doar am un mare MULTUMESC!

Suna poate ironic, ipocrit dar asta simt! Nu au rost detaliile acum insa tot ce pot spune este ca viitorul meu a inceput oficial de vineri, 22.02.2013. Si tot ce imi doresc este ca oricine sa poata trai o asa emotie macar o data in viata, macar o data sa simta cum este sa fii important, rasplatit si respectat pentru ceea ce esti, ce poti, ce stii! Sentimentul asta valoreaza cat toti banii din lume, poate doar pentru mine , om ce ma multumesc doar cu lucruri marunte, poate doar pentru mine tot ceea ce mi s-a intmplat m-a facut mandra de ceea ce am reusit pana la cei 26 de ani ce se vor bate muchie pe muchie in curand!

P.S. Cea mai de ravnit fericire e cea pe care ti-o aduci singur, nu cea care depinde in orice moment de altcineva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cuvintele pe care nu le spui , se pierd :