marți, decembrie 03, 2013

Cum nimic nu e intamplator

Vorbeam aseara cu buna prietena despre cum am ajuns ceea ce suntem azi. Despre cum am ne-am ales singure calea nefiind constiente vreo clipa de "consecinte"! Si da, "consecinte" intre ghilimele! Pentru ca desi poate acum nu intelegem de ce am ales asa, stim undeva in adancul sufletului ca nu au fost alegeri intamplatoare!
Privind in spate, ne gasim amandoua la sfarsitul unui ciclu de 4 ani pe care cu grija am ales sa il parcurgem pentru a ne afla unde suntem azi: in fata primei trepte a carierei! Dincolo de toate temerile si dezamagirile din viata noastra poate un pic devreme, insa putem spune cu desavarsire ca am reusit!

Cum nimic nu e intamplator, cred cu tarie ca tot ce ni se intampla face cu adevarat parte dintr-o serie de evenimente menite sa ne "ghideze", adesea prin lectii de viata greu de uitat, catre locul in care viata incepe cu adevarat! Poate la varsta noastra altii se lauda cu o familie, o masina sau un business. Noi doar cu creierul! Si nu e usor sa te poti lauda cu el! E la fel de complicat ca atunci cand iti deschizi o afacere sau te decizi sa iti intemeiezi o familie. Alegi sa renunti la chestii pe care nu le consideri necesare, faci sacrificii, inveti pe zi ce trece mai mult, investesti in tine si stii ca vei culege roadele la un moment dat! Unii aleg calea usoar de a se multumi cu putin sau doar cu ce e la indemana,noi am vrut mai mult! Am platit fiecare un pret mai mult sau mai putin scump pentru indrazneala asta, insa Oprah spunea : "Cea mai mare aventura pe care o poti trai este aceea de a-ti trai propriile vise!" si asa am facut!

Nimic nu este intamplator, am ajuns acolo unde destinul, karma sau alinierea stelelor ne-a vrut! Nu conteaza cum sau de ce, nu conteaza cum ar fi fost daca nu era asa! Conteaza doar unde suntem acum si catre ce ne indreptam! Conteaza doar orizontul de oportunitati din fata ochilor nostri! Asta ar fi definitia optimismului din perspectiva unei pesimiste convinse :-) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cuvintele pe care nu le spui , se pierd :