miercuri, decembrie 04, 2013

Dupa mine...ei sunt fericiti!

E straniu sa vezi ca barbatii cu care ai avut la un moment dat o relatie s-au casatorit sau au copii sau pur si simplu si-au gasit jumatatea fix dupa ce ne-am despartit! Sa fie asta un fel de rod al lectiei invatate? Sau pur si simplu nu au fost pentru mine si cumva prin coincidenta sau destin si-au gasit Yang-ul fix in prima iubita de dupa mine! 


Mai amuzant este cand imi amintesc cum si cat ne juram iubire eterna si ne promiteam vise impreuna ce s-au naruit precum baloanele de sapun! Si poate era normal sa fie asa atunci! Doar ne iubeam  si cand iubesti promiti si spui lucruri pe care le uiti cand iubirea trece. Cei despre care vorbesc par cu adevarat fericiti! Si spun par pentru ca ar fi dubios sa ii sun si sa ii intreb daca sunt pe bune! Stiu ca sunt, pe scara lor de valori chiar sunt fericiti!!! Stiu ca si-au gasit linistea langa o ea care este mai mult sau mai putin ceea ce as fi putut fi si eu insa printr-o imprejurare de circumstante , nu a fost sa fie asa! In sinea mea cateodata imi spun ca langa mine ar fi fost si mai fericiti insa asta este doar fata mea cinica! Pentru ca toti o avem si cand suntem raniti este primul nostru gand :"O sa ii para lui rau intr-o zi", sau poate nu !

Eu pe de alta parte am alte planuri! Planuri pe care le-am cladit cand m-am vazut singura dupa despartiri si lacrimi! Nu m-am uitat in jur si am zis : "Si acum in bratele cui sa ma arunc?". Mi-am luat timp sa imi ling ranile, am plans, am blocat pe Facebook, am trecut prin toate etapele de disperare si singuratate pana cand am ajuns intr-un final sa accept ca nu a fost sa fie! 

Si nu pot sa spun ca exclud ideea de iubire insa mi se pare doar putin probabil sa ma loveasca asa dintr-o data cum se pare ca i-a lovit pe ei! De ce? Pentru ca pentru mine fiecare din ei a ridicat stafeta, sus, mai sus si mai sus ! Si acum ma vad in imposibilitatea de a o cobora! Pentru ca este greu sa accepti ca poti sa incerci si cu un "second best", sau este greu doar pentru mine! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cuvintele pe care nu le spui , se pierd :