sâmbătă, iunie 27, 2009

Citat din alt blog... Scrisoare catre mine,cea care am fost odata...


Imi pare rau ca lucrurile nu au iesit asa cum ti-ai imaginat. Unele, s-au intamplat de un milion de ori mai bine. Altele, cum se putea mai rau. Imi pare rau ca nu ai intotdeauna curajul sa spui ca suferi. Ma bucur totusi enorm ca nu o faci. Mi-ar fi placut sa crezi in continuare in jumatati si in suflete pereche. In adormit in sunetul unei respiratii greoaie si in trezirea alaturi de doi ochi caprui. Mi-ar fi placut sa crezi ca ai nevoie doar de un suflet alaturi. De fapt, ai nevoie de mai mult. Ma gandesc cu groaza cat de cinica voi ajunge saptamana viitoare. Ma ingrozeste si mai tare gandul ca peste un an voi fi si mai rau. Apoi din ce in ce mai rau. Pana intr-o zi cand o sa ma trezesc obosita de cinism si replici zeflemiste....asa cum altii  mi au sabotat mie linistea... 



Pana atunci... te-am iubit, fraiere,asa cum iubesti "just once in a life time"...! Dar nu ai sa stii niciodata cat si cum si stii de ce ? Pentru ca nu te am iubit cum ti ai dorit tu , te am iubit in felul meu , dar cu tot sufletul! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cuvintele pe care nu le spui , se pierd :