vineri, iunie 26, 2009

I`m an angel sent to take your sin...


Zi de vara pana seara...ziua mea libera care se stinge usor si din care nu s a ales mare lucru...Aceleasi fete, idei,zambete si ...fumuri... mereu aceleasi dar care te fac sa inghiti in sec cand iti intinzi gatul prea uscat pentru a mai astepta dupa un fum.

Am prea multe idei si de tema de a nu pierde vreuna constinetizez cand incerc sa tastez ca mainile imi sunt in dilema iar mintea imi e in criza...culmea de idei. De am putea desena intr un mod simplu tot ceea ce exprimam prin gesturi , priviri si atingeri am face atat de multi oameni fericiti doar dandu le parola de acces la acest sistem de decripatare al desenului nostru.

Simt nevoia de un nou inceput, inceput in toate...si incepand cu sfarsitul ! Suna complicata fraza asta insa citita de 2 ori de la stanga la dreapta si o data invers raman in minte 3 cuvinte: simt, inceput, toate... acestea 3 imi raman in minte bolduite de parca s ar fi gravat undeva si agaseaza in mod ostentativ constiinta... procesez acum cuvintele si sper sa iasa mai repede idee de baza din toata nebunia asta care ma umbreste pas cu pas...

Un comentariu:

  1. Viata e grea dar este presarata cu placeri. Ai grija ce iti doresti ca vei obtine, regretele sunt multe si timpul zboara. Esti o persoana complexa iti sugerej sa iti cauti o persoana speciala spre care sa iti canalizezi daruinta. Maj barbatilor vor doar pizda si ii doare in pula de femei, in termeni academici simti un fior, incepi cu una, si o sa le ai pe toate ;)

    RăspundețiȘtergere

Cuvintele pe care nu le spui , se pierd :